= Lapbemutató = A Sötétség Öröksége (3. rész)
Kezdetben csakis a Sötétség
létezett. Semmi más nem volt, csak kietlen, rideg, őrjítő üresség. Aztán a az
üresség széttöredezett, és a repedéseket kitöltötte a Világ, anyagot, időt és
teret formálva. Majd évmilliókon át látszólag nyugalom honolt.
De most eljött az idő! A Valóság
újra megtöredezett, és fellazuló szövetén keresztül az Üresség újra elborít
mindent, hogy visszavegye, ami mindig is az övé volt. Ez marad ránk, a Sötétség
Öröksége.
Júniusban megjelenő prémium szettünk következő 5 lapját fogadjátok szeretettel! Ha pedig lemaradtál az előzményekről, az 1. részt és a 2. részt megtalálod oldalunkon!
Gyapjas behemót (P1.009)
Hideg téli éjszakák nagytestű fenevadja, aki látszólag békés, de jaj annak, aki felbőszíti! Jégleheletével egyszerre gyengíti le és sebzi meg ellenfeleit. Most Adottság-gal kiegészítve ugyanezen képesség már baráti Területi Gyógyulás-sá is alakítható.
Pirokan I. (P1.002)
Egy Pirokant már bemutattunk az 1. részben, itt egy másik variáció, aki korántsem a várakozásra épít. Igazi tank tud lenni, erős Tűz Sebzés-ével, amihez, most Adottság társul, vagyis ezt akár Gyógyulás-ként is használhatjuk, s mellé még a bajtársak tűz képességeit is erősíti 1-gyel.
Havas éjleső I. (P1.005)
Éjben nesztelen szálló egyszemű, vérszívó denevér-bagoly-szőrmók. Nem tudod eldönteni, hogy megsimogasd-e vagy rettegj, de kétségtelenül a Havas éjleső a játék egyik legváltozatosabban felhasználható lénye képességeinek sokfélesége révén. Adottság-gal bővített verziója ezt a skálát még tovább növeli.
Éjkarom II. (P1.004)
2. részben bemutatott kistestvérének II-es változata. Újfent a Zsetonégetés kerül előtérbe, amellyel aztán tényleg határtalan módon lehet ellenfelünk erőforrását csonkítani, fejlődésre vajmi kavés esélye marad. S hozzá az Adottság még Gyógyulás-t vagy további Sebzés-t kínál a számunkra (vagy ellenfelünk számára).
Víz-Lélek zsetonmező (P1.023)
A természet után a tengerek
következnek. Ahogy a sötétség hullámokban tör fel a mélyről, és kúszik fel a
folyóktól kezdve egész a kis csermelyeken át, már tudhatod: mindent elér és
bekebelez a Sötétség Öröksége.
A Víz gyógyító erejét most a Lélek sötét erői ragadják magukkal: amennyiben
sikerül egy forrásból 4 Gyógyítás-t létrehoznunk, úgy egy tetszőleges támadó
képességünkhöz hozzáírhatunk 1 Sebzés Rontás-t is, és mindamellett 1-et Gyógyul
is majd e lényünk. És a Megújuló szó miatt ezt újra és újra megtehetjük.