Párbaj

A játékmód haladó játéksoknak való. Különleges, egyedi felállással játszhatjátok végig a meccset. Versenyekre is kifejezetten alkalmas. 

Játék kezdete

  • Dobtok egy kockával és aki nagyobbat dob az dönti el, hogy ki kezdje majd az első kört.
  • Minden esetben a kezdőjátékos kezd és ez által a következő sorrendben egyesével felváltva leteszik a csatatér lényeit: tartalék (4), frontvonal (1).
  • Minden lap képpel felfelé kerül le. Figyelj oda mert, a játék kezdetét követően nem kerülhet játékba új I. szintű lény.
  • Ha lent van minden lény, akkor kell lehelyezni a mezőket (max 2) és az edzőt. Ha nem teszed le ezeket a meccs elején, akkor már nem használhatod fel. Mindenképp nézd át a laptípusok használatát.
  • A játékosok elkezdik a játékot.
  • A kezetekben lévő kártyákat nem vagytok kötelesek megmutatni az ellenfélnek.

Kör felépítése

  • Előkészítő fázis: Ilyenkor minden körben minden játékos kap 1 zsetont. Ebben a fázisban használható fel az Edző aktív képessége. Az előkészítő fázist először a kezdő játékos majd a második játékos hajtja végre.

Harc fázis

  • A játékosok egy tetszőleges frontvonalbeli és tartalékbeli lénnyel használhatnak 1-1 képességet. Figyelj, hogy a frontvonal csak támadó és passzív képességet használhat, a tartalék pedig csak támogató és passzív képességet. A sebzéseket a jobb oldali lényed a célpont jobb sarkába teszi egy kockával, majd így teszel a bal oldali majd a hátsó lényeddel is (a hátsó lény esetében a célpont jobb és bal sarka közé kell tenni a jelölést). A sebzéseket a lap felett, a gyógyításokat a lap felső részén jelöld. Mindenki a saját térfelén helyezi el a jelöléseket, hogy ne keverjétek össze a kockáitokat.
  • A sebzések, gyógyítások és páncélok a kijelöléskor egyből jelölendők kockával, majd minden más csak egyben az összes képesség kijelölése után kerül jelölésre. Ha egy képesség minden kulcsszavát csak kör végén kell jelölnöd, akkor csak tegyél rá egy kockát 1 értékkel, hogy lásd és kör végén hajtsd végre.
  • Kör végén véglegesítitek az összes képesség minden értékét.
  • Ha minden képesség véglegesítve lett, akkor a lények elszenvedik a sérüléseket. A lényeken az elszenvedett sérülések mértékét jelöljük. 0 sérülés alá egyetlen lény sem gyógyítható.

Fontos: a sebzés számolásakor a 0. folyamat minden esetben a gyengeség és az immunitás felmérése. Ez alapján számolsz minden esetben. A gyengeség és az immunitás csak a lapra írt alap sebzésre vonatkozik, semmi másra nincs hatással. (Gyengeség és immunitás leírása a kifejezések menüponton belül található)

Amennyiben a harc fázis alatt egyetlen képességet sem használtál el, akkor a kör végén kapsz 1 zsetont.

Befejező fázis

  • Ha a frontvonalbeli lény sérülései elérték vagy meghaladták a a lény kitartását, akkor gyűjtőbe kerül és a helyére kerül a tartalékból egy kiválasztott lény. A tartalék lényei területi sebzéssel nem célozhatóak, viszont bérgyilkossal igen. Majd lezárjátok a kört és a következő kört a másik játékos kezdi.

A játék vége

  • A játék akkor ér véget, ha a frontvonal és a tartalék kiürül. Ha egyszerre ürülnek ki, akkor a játék döntetlen.

Pakli építés:

  • A pakli mérete maximum 15 lap lehet, ami tartalmazza a lényeket, zsetonmezőket, képességeket és az edzőt is.
  • A pakliban legfeljebb 2 eltérő zsetonmező használható. Így legfeljebb 4+1 sebzéstípus használható a pakliban. A Semleges sebzéstípushoz bármilyen másik sebzéstípus felhasználható, mivel nincs semleges zsetonmező.
  • Kötelező feltölteni a frontvonalat, viszont a tartalékot eldöntheted, hogy feltöltöd-e vagy sem. Összesen 1 Frontvonal és 4 Tartalék mező létezik, ezeket töltheted fel lényekkel. A kezedben is tarthatsz I. szintű lényt, zsetonmezőt és edzőt is, de ha nem kezdesz velük a meccs elején, akkor nem használhatod fel a játék során. Nem lehet csatatéren olyan zsetonmező, amihez nincs azonos típusú lény... kivéve akkor, ha van a csatatéren semleges lény, mert a semleges lényekhez bármilyen mező használható.